Vremea e să ne schimbăm

Știu că pare ușor să dai sfaturi, că de câte ori citești un articol în care ți se spune să arunci gunoiul din viața ta nu numai fizic ci și mental și emoțional, te agăți cu disperare de partenerul tău dintr-o relație toxică și te scuzi față de tine însăți că ”ăia care dau sfaturi nu au fost niciodată în papucii tăi”.

Ei bine am fost. Mi-am început mulți ani lăcrimând în șampanie pentru că El nu era cu mine, ca să nu mai spun de plânsul de Crăciun, de Paști, de ziua mea, de ziua lui, de ziua mediului că nu știu cum se face eu le-aș fi sărbătorit pe toate și el pe niciuna.

Mi-a luat timp și lacrimi să înțeleg că nu e vina nimănui, nici a mea, nici a lui că nu ne potrivim, că el nu e bărbatul unei singure femei iar eu nu pot trăi cu un bărbat de folosință comună.

Sigur că nu am recunoscut că și eu aveam o răspundere aici, că în fond eu făcusem o fixație pentru cineva care nu se potrivea în poveste, care nu îmi da nici mai mult nici mai puțin decât celorlalte dar care nu avea de gând să renunțe la celelalte pentru una din noi.

Profită de începutul de an și fă o analiză relației tale, dacă ai intrat în 2016 plângând nu e necesar să intri la fel și în 2017, ai în față 363 de zile să faci din povestea ta una fericită, chiar o zi mai mult decât de obicei.

Și da, nu o să ai parte de povestea aia fericită așteptând să se schimbe el pentru a intra în rolul pe care i l-ai scris, pur și simplu ține un casting nou, undeva, cineva abia așteaptă fix rolul ăsta pe care îl va face de OScar.

Fie ca iarna viitoare să te prindă așa

ce7c545caac8861e9732dd20545bcc03

Lasă un răspuns

